تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش اصولی ارسال گیف در اینستاگرام


Image result for ‫آموزش اصولی ارسال گیف در اینستاگرام‬‎




طبق آموزش های زیر پیش بروید تا بتوانید گیف های مورد نظر خود را برای دوستان خود در دایرکت اینستاگرام، ارسال نمایید.
وارد اپلیکیشن اینستاگرام بشید و مثل همیشه اقدام به ارسال یک استوری کنید.


- آیکون “استیکر” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه رو لمس کنید.
*نکته : این آیکون در عکس فوق و سمت چپ قرار داره.
- حال روی گزینه GIF کلیک کنید و میبینید که قابلیت جستجوی فایل گیف نمایان میشود.

  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

مزایای تلگرام

مزایای تلگرام


Image result for ‫مزایای تلگرام‬‎


 شبکه‌ای مانند «تلگرام» هرچه بیشتر مورد استقبال افراد جامعه واقع شده و روز به روز افراد بیشتری به آن می‌پیوندند، بیشتر هم مورد انزجار برخی افراد قرار گرفته و به دنبال راه‌حلی برای مقابله با آن هستند.
راهکارهایی مانند فیلترینگ هم از همین ابراز نگرانی‌ها سرچشمه گرفته است. اما آیا در تمام جوامع نسبت به پدیده‌های جدید اینترنتی چنین واکنش‌هایی صورت می‌گیرد؟ میزان خطراتی که کشور ما را تهدید می‌کند بیشتر است؟


چرا چنین استقبالی در ایران از این شبکه‌ها شده؟


بخشی از آن می‌تواند به دلیل کارکردهای تکمیلی این شبکه‌ها در تعاملات اجتماعی باشد. مخصوصا این که می‌‌توان اشاره کرد برای بخش‌هایی از جامعه که درگیر حرفه و مشاغل و فعالیت‌های روزانه هستند، فرصت کمتری برای حضور در اینگونه ارتباطات مجازی پیدا می‌شود ولی وقتی افراد فرصتی برای بروز و ظهور توانایی‌هایشان در عرصه‌های واقعی نداشته باشند، به سوی حضور در این فضاها سوق پیدا می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان به این اشاره کرد که از آنجا که زنان ایرانی نرخ بالای بیکاری دارند، از این فضاها به عنوان راهی جدید برای فرار از روزمرگی و فرصتی برای خودابرازی استفاده کنند.


 امنیت تلگرام


سازندگان تلگرام بر امنیت آن خیلی تأکید می‌کنند. به‌طوری‌که در سال 2014 یک جایزه سیصد هزار دلاری برای یافتن باگ در تلگرام قرار داده شد. این مسابقه در فوریه 2015 پایان یافت که هیچ برنده نداشت.
در سال 2015 شرکت بنیاد مرز الکترونیک به تلگرام رتبه 4 از 7 را به بخش پیام‌رسان و رتبه 7 از 7 به بخش چت محرمانه این نرم‌افزار داد.


به اشتراک گذاشتن مطالب مفید:


شما می‌توانید مطالبی مثل کتاب‌ها با دوستان خو به اشتراک بگذارید.
کانال‌ها:
کانال مکانی است که سازنده می‌تواند در آن پست بزارد و عضو کانال فقط می‌توانند پست را مشاهده کند و قابلیت‌هایی مکملی چون نظرسنجی و لایک یا دیس لایک و... دارد

  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

انواع مشاغل اینترنتی



Image result for ‫انواع مشاغل اینترنتی‬‎



فعالیت های مربوط به نوشتن در اینترنت


لازم است بدانید با توجه به اینکه درخواست های زیادی برای نویسنده در فضای اینترنت وجود دارد ، این شغل جزء مشاغل اینترنتی پر درآمد محسوب می شود. می توانید با انجام فعالیت های مرتبط با نویسندگی در اینترنت ، درآمد خوبی برای هر مقاله کسب کنید.
در صورتی که قصد داشته باشید مقاله های خود را به زبان انگلیسی بنویسید و به کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی بپردازید ، می توانید از وب سایت هایی نظیر Upwork, Indeed , Fiverrr استفاده نمایید و برای هر مقاله ای که تحویل بدهید ، مبلغی بین 5 تا 100 دلار در ابتدا بابت هر مقاله دریافت کنید.


مشاغل اینترنتی پر درآمد گوگل


کمپانی گوگل ، مشاغل اینترنتی پر درآمد متنوعی را برای علاقه مندان ایجاد کرده است که یکی از روش های جذاب و پر طرفدار در اینترنت می باشد.یکی از سرویس های گوگل که برای کسب درآمد از اینترنت مناسب است ، سرویس گوگل ادسنس می باشد.
در واقع می توان گفت که سرویس گوگل ادسنس ، بهترین فرصت برای کسب در آمد از اینترنت می باشد. می توان اینگونه گفت که حدود 70 درصد از افرادی که مشاغل اینترنتی دارند ، از این روش استفاده می کنند. معمولاً کسانی که از این سرویس استفاده می کنند ، درآمد خوبی نصیبشان می گردد



  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

طریقه بالا بردن بازدید سایت


Image result for ‫طریقه بالا بردن بازدید سایت‬‎




نوشتن مقالات پر بازدید


اولین روشی که می توانید توسط آن بازدید سایت تان را به شدت افزایش دهید نوشتن مقالاتی است که در حوزه کاری شما طرفدار زیادی دارند.
بسیاری از دوستان فکر می کنند اگر فقط در حوزه کاری خود مقاله بنویسند کار بسیار پسندیده ای می کنند و چون تعداد صفحات سایت شان زیاد می شود باید ترافیک سایت شان هم روز به روز افزایش پیدا کند. در صورتی که اصلا این طور نیست! مقاله ای که می نویسید باید با هدف خاصی نوشته شود و از همه مهمتر اینکه باید جست و جوی بالایی در ماه داشته باشد.


محتوای جالب


محتوای خود را باید طوری بنویسید و سئو کنید که رتبه خوب بگیرد. یکی از راه هایی که می توانید رتبه مقاله خود را تا حدود زیادی تضمین کنید این است که کامل تر از بقیه بنویسید. قبل از نوشتن مقاله مورد نظر اول به نتایج جست و جو در آن عبارت نگاهی بیاندازید. مقالاتی که قبلا توسط اشخاص دیگر نوشته شده اند را ببینید در چه حدی است. هر چه بود شما قوی تر و کامل تر از آن ها بنویسید.


اشتراک ویدئو


یکی از مقالات سایت خود را که از قبل نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار در پاورپوینت بنویسید. سپس می توانید همان چیزهایی که در مقاله خود نوشته اید را در ویدیوی خود صحبت کنید. برای فیلم برداری از پاورپونت تان هم می توانید از نرم افزار Snagit استفاده کنید.


  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

بک لینک سایت چیست

بک لینک سایت چیست



Image result for ‫بک لینک سایت چیست‬‎


مقدمه بک لینک

بک‌لینک یعنی لینک‌هایی که یک سایت دیگر به سایت شما می‌دهد و یا شما با استراتژی‌های خاصی که برخی از آنها را در بخش لینک بیلدینگ یک ادمین می‌توانید ببینید٬ می‌گیرید. حالا این بک‌لینک ها می‌توانند از سایت‌های مرتبط و غیرمرتبط باشند و یا تاثیر مثبتی بر روی سایتتان داشته باشند و یا حتی باعث افت رتبه آن شوند.
چه بک‌لینک هایی مفید هستند؟در یک کلام٬ بک‌لینک هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده/مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود.


  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

انواع تبلیغات محیطی

انواع تبلیغات محیطی



Image result for ‫انواع تبلیغات محیطی‬‎


بازار 


تبلیغات محیطی در بازار انبوه خود به عنوان یک فعالیت کاملا تخصصی به حساب می‌آید، درست مثل پخش رادیو، تلویزیون. به همین دلیل بهتر است برای پیام های گسترده و نام تجاری از کمپین‌های مشاوره و پشتیبانی استفاده کنید. اگر بخواهید آگهی در فضای باز را انجام دهید، به عنوان آژانس یا برند خود، به یاد داشته باشید که نمی‌توانید بلند پروازانه عمل کنید. هر گونه تلاش برای انجام این کار معمولا منجر به پیام بسیار مبهم و گیج کننده خواهد شد و با در نظر داشتن بازه‌های زمانی بسیار کم تبلیغ فقط اتلاف پول خواهد بود. برای مثال هنگامی که شما شروع به ارسال بیش از ۱۰ کلمه از یک کپی در تابلوهای تبلیغاتی کنید، شما آمار افتضاحی از تعداد مصرف کننده را درخواست می‌کنید. 


بیلبوردهای نمایشی و پوسترهای دیواری


بیلبوردهای نمایشی و پوسترهای دیواری در اندازه‌های بزرگ هستند و فقط در مکان‌های منحصربه‌ فرد و خاص به نمایش در می‌آیند. آنها معمولا در بزرگ‌راه‌ها یا در مکان‌های تجاری شلوغ مانند میدان ولیعصر تهران دیده می‌شوند. نمایش‌گرهای دیجیتالی، تزئینات سه‌بعدی، نورپردازی‌های خاص و بخش‌های متحرک، جزئی از خصوصیات منحصر‌به‌فرد این بیلبوردهای نمایشی هستند. پوسترهای دیواری نیز در اندازه‌های مختلف وجود دارند و معمولا بر نمای ساختمان‌هایی که رو به‌ روی بزرگ‌راه‌ها یا جاده‌ها هستند، قرار می‌گیرند. آنها هم مانند پوسترهای نمایشی در مراکز خرید شلوغ و مناطق تجاری دیده می‌شوند.

  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

تفاوت فالو و فالوینگ

تفاوت فالو و فالوینگ


Image result for ‫تفاوت فالو و فالوینگ‬‎

فالووینگ (Following)


Following این کلمه در اینستاگرام به معنی «فالو شدن» یا «دنبال شدن» یک اکانت توسط یک اکانت دیگر است. اگر شما وارد صفحه خود شوید، فالووینگ در صفحه شما نشان‌دهنده اکانت‌هایی است که توسط شما فالو شده‌اند. اگر وارد صفحه دیگری شوید، فالووینگ در آن صفحه نشان‌دهنده اکانت‌هایی است که توسط آن صفحه فالو شده‌اند.


فالوور (Followers)


در اینستاگرام  به افرادی که صفحه ی شما را دنبال می کنند،
فالوور می گویند. در واقع هنگامی که شما از صفحه ی خاصی در اینستاگرام خوشتان می آید و به مطالب ارائه شده در آن صفحه علاقه مند می شوید، محتوای ارائه شده در صفحه را پیگیری می کنند و به اصطلاح آن صفحه را دنبال می کنید و در این صورت شما فالوور آن صفحه می شود. حال به عملی که شما انجام می دهید به اصطلاح فالووینگ  می گویند.

چه تفاوت های بین فالوور و فالووینگ وجود دارد؟


با توجه به تعاریفی که برای فالوور و فالووینگ بیان کرده ایم می توان اینگونه گفت که فرق فالوور با فالوینگ در این است که فالوور یعنی تعداد کاربرانی که یک صفحه را دنبال می کنند و فالووینگ یعنی تعداد کاربرانی که توسط آن صفحه دنبال می شوند.هر کاربر اینستاگرام می تواند تا 7500 کاربر اینستاگرام را فالوو کند.
می توان گفت یکی از تفاوت های اصلی بین فالوور و فالووینگ این است که تعداد فالوورها از اهمیت زیادتری به نسبت تعداد فالووینگ ها برخوردار است.


موفق باشید نیکی تبلیغات
  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی بهنوش بختیاری


Image result for ‫بیوگرافی بهنوش بختیاری‬‎



بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر است
 
فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است، از منشی گری به بازیگری و حالا تاجر و مالک برند لباس و جواهرات اختصاصی است
 
خانواده
 
پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار می باشد، یک برادر بنام بهزاد و یک خواهر بنام تینوش دارد و اصالتا بختیاری هستند


پدر و مادر بهنوش بختیاری:


  • محدثه نیک نام
  • ۰
  • ۰

شبکه اینترنتی ملی ایران



Image result for ‫شبکه اینترنتی ملی ایران‬‎


شبکهٔ ملی اطلاعات

شبکهٔ ملی اطلاعات که با نام‌های دیگر اینترنت ملی، اینترانت ملی ایران و شبکهٔ ملی اینترنت نیز شناخته می‌شود، پروژه‌ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در ایراناست. طبق تعریف مصوب در تبصره ۲ ماده ۴۶ قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبهٔ شورای عالی فضای مجازی «شبکهٔ ملی اطلاعات کشور، شبکه‌ای مبتنی بر قرارداد اینترنت (آیپی) به همراه سوئیچ‌ها و مسیریاب‌ها و مراکز داده‌ای است به صورتی که درخواست‌های دسترسی داخلی و اخذ اطلاعاتی که در مراکز داده داخلی نگهداری می‌شوند به هیچ‌وجه از طریق خارج کشورمسیریابی نشود و امکان ایجاد شبکه‌های اینترانت و خصوصی و امن داخلی در آن فراهم شود


شبکه نامرئی

اینترانت چیست؟

اینترانت، شبکه‌ای است داخلی که دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها ایجاد می‌کنند تا سرویس‌های مشخصی را در اختیار کاربرانشان بگذارند. برای نمونه خبرنامه داخلی یک سازمان یا سیستم انتخاب واحد یک دانشگاه می‌تواند به صورت یک سایت روی اینترانت آن سازمان و دانشگاه قرار گرفته باشد؛ سایتی که خارج از آن سازمان یا دانشگاه قابل دسترسی نیست.


شبکه ملی اطلاعات ایران به دلیل استفاده از آدرس‌های آی‌پی مختص شبکه‌های داخلی، عملاً نه بخشی از اینترنت، بلکه یک اینترانت است.


  • محدثه نیک نام
  • ۱
  • ۰

برترین جملات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش می‌شود


Image result for ‫برترین جملات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش می‌شود‬‎

ساده


زندگی پیچیده است و احتمالا ما نیز بیشتر تمایل داریم که ساده‌ترین راه‌ها را انتخاب کنیم. بنابراین هر زمان که می‌شنویم چیزی ساده است یا انجام آن آسان است، جذبِ آن می‌شویم.
من در مطالعه‌ای مشارکت داشتم که در آن از مشتری‌ها پرسیده می‌شد مهم‌ترین عوامل موثر در خرید نرم‌افزار چیست، و پاسخِ «به راحتی قابل استفاده بودن» در میان ۳ پاسخ اول قرار داشت. وقتی تردید دارید، مسائل را خیلی پیچیده نکنید


«بگیرید»، «دریافت کنید»


من برای این مسئله هیچ توضیحی که بر پایه‌ی تحقیق و پژوهش باشد، ندارم ولی به نظرم دلیلش این است که افعالی مانند گرفتن و دریافت کردن، کلماتی بر پایه عمل (action word) هستند و به لحاظ روانی به خواننده حق انتخاب می‌دهند و در واقع مسئولیت را بر عهده او قرار می‌دهند . پس از افعالی مانند «گرفتن»، «رسیدن» و «دریافت کردن»، یک مزیت نیز بیان می‌شود. برای نمونه، «ظرفِ ۶ هفته به شکمی صاف برسید»، «با مطالعه‌ی کمتر، نمرات بهتری بگیرید»، «جدیدترین و تمیزترین مدل مو در شهر را داشته باشید.» البته می‌توانید از فعل‌های دیگری مانند قاپیدن (فرصت)، شروع کردن، امتحان کردن، گرفتن یا دادن نیز استفاده کنید.


 زیرا


دلیل آوردن یکی دیگر از برترین جملات تبلیغاتی مؤثر است. نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که مغز انسان عاشق شنیدن توضیحات است. ما باید دلیل هر چیز را بدانیم. چرا من به آن ویژگی نیاز دارم؟ زیرا به من کمک می‌کند تا… . محصولات، امکانات و اقداماتی را که می‌خواهید مردم انتخاب کنند، به یک دلیل، گره بزنید تا با این کار، مردم بیشتر ترغیب می‌شوند برای خرید آن اقدام کنند.


  • محدثه نیک نام