تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰




انتخاب عکس پروفایل مناسب


در کسری از دقیقه با دیدن عکس پروفایل افراد می توانیم به یک نتیجه گیری درباره شخصیت آنها برسیم.موارد زیر نتیجه تحقیقات است که عناصری که یک عکس پروفایل مناسب می تواند داشته باشد را به ما معرفی میکند: لبخند در زمانی که دندانها مشخص است،لباس تیره،عکس با سر و گردن،ترکیب نا متقارن،دید بدون مانع.شاید بدترین موارد هم شامل پس زمینه روشن و نگاه نکردن به دوربین باشد



 آیدی


 یا همان یوزرنیم کسب‌وکار شماست، همان نامی که افراد می‌توانند به وسیله آن شما را تگ کنند یا شما را جستجو کنند. پس اولین قدم در داشتن یک پروفایل بهینه این است که این نام را به درستی انتخاب کنید.

آیدی پروفایل شما باید مرتبط با نام کسب‌وکار شما باشد و نوشتن آن راحت باشد.


باید عمومی باشد خصوصی نباشد


یعنی هر فردی حتی بدون دنبال کردن شما بتواند محتوای صفحه شما را مشاهده کند.

برخی به اشتباه یا با هر هدف دیگری صفحه تجاری اینستاگرام خود را به صورت خصوصی قرار می‌دهند.


عکس پروفایل 


ا باید مرتبط با کسب‌وکارتان باشد که معمولا لوگوی کسب‌وکار خواهد بود و در درجه بعدی باید کیفیت لازم را داشته باشد. عکس پروفایل بی کیفیت منظره خوبی را ایجاد نمی‌کند.


نام 


همان چیزی است که دقیقا زیر عکس پروفایل شما نوشته می‌شود و امکان فارسی نوشتن آن نیز وجود دارد. افراد با نام صفحه نیز می‌توانند شما را جستجو کنند ولی تگ کردن فقط به وسیله آیدی صفحه امکان پذیر است.


بیوی پروفایل


بیو همان قسمتی است که زیر نام پروفایل شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید توضیحاتی را در مورد کسب‌وکار خود ارایه دهید. در این قسمت تنها ۱۵۰ کارکتر می‌توانید بنویسید، پس سعی کنید در همین ۱۵۰ کارکتر به سوالات ذهنی کاربر که به آنها اشاره شد پاسخ دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی