تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

مزایای تلگرام

مزایای تلگرام


Image result for ‫مزایای تلگرام‬‎


 شبکه‌ای مانند «تلگرام» هرچه بیشتر مورد استقبال افراد جامعه واقع شده و روز به روز افراد بیشتری به آن می‌پیوندند، بیشتر هم مورد انزجار برخی افراد قرار گرفته و به دنبال راه‌حلی برای مقابله با آن هستند.
راهکارهایی مانند فیلترینگ هم از همین ابراز نگرانی‌ها سرچشمه گرفته است. اما آیا در تمام جوامع نسبت به پدیده‌های جدید اینترنتی چنین واکنش‌هایی صورت می‌گیرد؟ میزان خطراتی که کشور ما را تهدید می‌کند بیشتر است؟


چرا چنین استقبالی در ایران از این شبکه‌ها شده؟


بخشی از آن می‌تواند به دلیل کارکردهای تکمیلی این شبکه‌ها در تعاملات اجتماعی باشد. مخصوصا این که می‌‌توان اشاره کرد برای بخش‌هایی از جامعه که درگیر حرفه و مشاغل و فعالیت‌های روزانه هستند، فرصت کمتری برای حضور در اینگونه ارتباطات مجازی پیدا می‌شود ولی وقتی افراد فرصتی برای بروز و ظهور توانایی‌هایشان در عرصه‌های واقعی نداشته باشند، به سوی حضور در این فضاها سوق پیدا می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان به این اشاره کرد که از آنجا که زنان ایرانی نرخ بالای بیکاری دارند، از این فضاها به عنوان راهی جدید برای فرار از روزمرگی و فرصتی برای خودابرازی استفاده کنند.


 امنیت تلگرام


سازندگان تلگرام بر امنیت آن خیلی تأکید می‌کنند. به‌طوری‌که در سال 2014 یک جایزه سیصد هزار دلاری برای یافتن باگ در تلگرام قرار داده شد. این مسابقه در فوریه 2015 پایان یافت که هیچ برنده نداشت.
در سال 2015 شرکت بنیاد مرز الکترونیک به تلگرام رتبه 4 از 7 را به بخش پیام‌رسان و رتبه 7 از 7 به بخش چت محرمانه این نرم‌افزار داد.


به اشتراک گذاشتن مطالب مفید:


شما می‌توانید مطالبی مثل کتاب‌ها با دوستان خو به اشتراک بگذارید.
کانال‌ها:
کانال مکانی است که سازنده می‌تواند در آن پست بزارد و عضو کانال فقط می‌توانند پست را مشاهده کند و قابلیت‌هایی مکملی چون نظرسنجی و لایک یا دیس لایک و... دارد


ایجاد فرصت‌های شغلی: شما می‌توانید با ایجاد فروشگاه‌های مجازی کسب کار اینترتی خود را ایجاد کنید.
ربات‌ها: ربات تلگرام مثل ربات دیگر ساخته می‌شوند تا به‌جای آدم‌ها، برخی از کارهای خاص را انجام دهند. ربات‌های تلگرام قابلیت برنامه‌ریزی دارند؛ که بر مبنای پیامی که به او می‌دهند پاسخ دهد.


 اما معایب تلگرام و شبکه‌های اجتماعی


اولین معایب شبکه‌های اجتماعی می‌تواند از بین رفتن حریم خصوصی و دور شدن از کانون گرم خانواده است.
اعتیاد به تلگرام و شبکه‌های مجازی
ایجاد اخبار غلط و حاشیه‌ساز صفحه‌های جعلی است


موفق باشید niketablighat

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی