تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

نیکی تبلیغات اینستا

 

 

ما با یک شبکه اجتماعی روبه‌رو هستیم که ما را قادر می‌سازد بهترین «خودمان» را در آن به نمایش بگذاریم. کاربران اینستاگرام تصویری از خود به اشتراک می‌گذارند که مایل هستند ما آنها را آن‌گونه ببینیم. این‌همه، بدان معنا نیست که اینستاگرام اپلیکیشنی کاملاً منفی است که تنها پیامدهای نامساعدی برای زندگی ما دارد. بلکه یادآور این نکته است که نگاه به دنیای پر زرق‌وبرق و تکنی کالر آن باید آگاهانه باشد.


پژوهشی که در دانشگاه کمبریج انجام شده است نشان می‌دهد به اشتراک گذاشتن تصاویر با دیگران و حس اجتماعی شدن، نقش مهمی در شهرت و گسترش کاربرد اینستاگرام داشته است. کاربران مایل‌اند «نقطه اشتراکی در نگاه خود و دیگران» بیابند و این حس تعامل در آنها، جامعه را نیز منتفع می‌سازد؛ همبستگی اجتماعی را بیشتر می‌کند، مهارت عکاسی را در افراد بهبود می‌بخشد و سبب باروری خلاقیت‌ها می‌شود. 

 

خبرهای جدید


مزیت دیگر اینستاگرام برای کاربران آن است که آنها را قادر می‌سازد از خدمات این شبکه برای مستند ساختن رویدادها و به روز نگه‌داشتن خود با مرور روزآمدهای دیگران بهره ببرند. مهم‌ترین یافته این تحقیق اما، بیشتر بر کاربران سرسخت اینستاگرام متمرکز است. چنین کاربرانی به جای استفاده از قابلیت‌های گوشی همراه یا فیلترهای استاندارد اینستاگرام، ساعت‌ها وقت باارزش خود را صرف ادیت عکس‌هایشان با اپلیکیشن‌های مختلف می‌کنند. یافته جالب دیگر این مطالعه تاثیر درمانی اینستاگرام است. بسیاری از پاسخگویان به تاثیر «ضد استرس» این اپلیکیشن اشاره کرده‌اند و معتقدند این آرامش در اثر تعامل با دیگران و کسب اعتبار اجتماعی حاصل می‌شود

استوری

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام قبل از اینکه قابلیت استوری را به قابلیت ها و ویژگی های قبلی خود بیافزاید دارای قابلیت اسنپ چت بود و همانطور که به یاد دارید کاربران با استفاده از این قابلیت می توانستند تصاویر خود را به صورت موقتی با سایر کاربران به اشتراک بگذارند اما پس از مدتی اینستاگرام براساس تحقیقات و پژوهش هایی که در زمینه ی افزایش یا کاهش تعداد کاربرانش با افزودن قابلیت اسنپ چت انجام داد متوجه شد که کاربران نسبت به اشتراک گذاری محتویات خود سخت گیر تر شده اند و کمتر از این قابلیت استفاده می کنند . دقیقا در آن زمان بود که کمپانی اینستاگرام تصمیم گرفت قابلیت استوری را به قابلیت های قبلی خود اضافه کند . هم اکنون قابلیت استوری به یکی از ویژگی های محبوب این شبکه ی اجتماعی در بین کاربران تبدیل شده است که شبانه روز از آن در حال استفاده می باشند .

 

موفق باشید
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی