تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

انواع تبلیغات محیطی

انواع تبلیغات محیطی



Image result for ‫انواع تبلیغات محیطی‬‎


بازار 


تبلیغات محیطی در بازار انبوه خود به عنوان یک فعالیت کاملا تخصصی به حساب می‌آید، درست مثل پخش رادیو، تلویزیون. به همین دلیل بهتر است برای پیام های گسترده و نام تجاری از کمپین‌های مشاوره و پشتیبانی استفاده کنید. اگر بخواهید آگهی در فضای باز را انجام دهید، به عنوان آژانس یا برند خود، به یاد داشته باشید که نمی‌توانید بلند پروازانه عمل کنید. هر گونه تلاش برای انجام این کار معمولا منجر به پیام بسیار مبهم و گیج کننده خواهد شد و با در نظر داشتن بازه‌های زمانی بسیار کم تبلیغ فقط اتلاف پول خواهد بود. برای مثال هنگامی که شما شروع به ارسال بیش از ۱۰ کلمه از یک کپی در تابلوهای تبلیغاتی کنید، شما آمار افتضاحی از تعداد مصرف کننده را درخواست می‌کنید. 


بیلبوردهای نمایشی و پوسترهای دیواری


بیلبوردهای نمایشی و پوسترهای دیواری در اندازه‌های بزرگ هستند و فقط در مکان‌های منحصربه‌ فرد و خاص به نمایش در می‌آیند. آنها معمولا در بزرگ‌راه‌ها یا در مکان‌های تجاری شلوغ مانند میدان ولیعصر تهران دیده می‌شوند. نمایش‌گرهای دیجیتالی، تزئینات سه‌بعدی، نورپردازی‌های خاص و بخش‌های متحرک، جزئی از خصوصیات منحصر‌به‌فرد این بیلبوردهای نمایشی هستند. پوسترهای دیواری نیز در اندازه‌های مختلف وجود دارند و معمولا بر نمای ساختمان‌هایی که رو به‌ روی بزرگ‌راه‌ها یا جاده‌ها هستند، قرار می‌گیرند. آنها هم مانند پوسترهای نمایشی در مراکز خرید شلوغ و مناطق تجاری دیده می‌شوند.



مبلمان شهری


مبلمان شهری به هر علامتی گفته می‌شود که در نزدیکی محل عبور عابران پیاده و مراکز خرید در حوزه‌‌ی دید عموم قرار می‌گیرد. مبلمان شهری معمولا در مجاورت سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های مواد غذایی، داروخانه‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی، مدارس، مکان‌های خرید و فروش، مراکز خرید و غیره قرار دارند. نوآوری‌هایی مانند نمایش‌گرهای ال.ای.دی و دیجیتالی، نورپردازی خاص و تقویت‌کننده‌های سه بعدی در مبلمان شهری دیده می‌شود.


انواع تبلیغات محیطی دیگر


علاوه بر بیلبوردهای سنتی، مبلمان شهری و تبلیغات ترانزیت، در بیست سال اخیر انواع مختلفی از تبلیغات محیطی دیگر نیز سر برآورده‌اند. این انواع تبلیغات محیطی معمولا برای تقویت و پشتیبانی برنامه‌های دیگر رسانه‌های تبلیغاتی و با در نظر گرفتن پوشش مخاطبان محدود به کار می‌روند. از این دسته تبلیغات می‌توان به بنرهایی که در آسمان ظاهر می‌شوند، تا تله‌کابین‌های پیست‌های اسکی و صندلی آرایشگاه‌ها اشاره کرد. فرصت‌هایی از این دست گسترده هستند و روز به‌ روز هم بر تعداد آنها افزوده می‌شود:
استفاده از پروژکتور بر روی ساختمان‌ها؛
نمایش‌گرهای درون دانشگاه‌ها؛
رسانه‌های داخل پمپ بنزین‌ها؛
رسانه‌های ساحلی؛
بیلبوردهای متحرک (که بر پشت افراد حمل می‌شوند)؛
نمایش‌گرهایی در پیست‌های اسکی؛
تبلیغات درون داروخانه‌ها؛
تبلیغات درون هتل‌ها.


موفق باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی