تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

طریقه بالا بردن بازدید سایت


Image result for ‫طریقه بالا بردن بازدید سایت‬‎




نوشتن مقالات پر بازدید


اولین روشی که می توانید توسط آن بازدید سایت تان را به شدت افزایش دهید نوشتن مقالاتی است که در حوزه کاری شما طرفدار زیادی دارند.
بسیاری از دوستان فکر می کنند اگر فقط در حوزه کاری خود مقاله بنویسند کار بسیار پسندیده ای می کنند و چون تعداد صفحات سایت شان زیاد می شود باید ترافیک سایت شان هم روز به روز افزایش پیدا کند. در صورتی که اصلا این طور نیست! مقاله ای که می نویسید باید با هدف خاصی نوشته شود و از همه مهمتر اینکه باید جست و جوی بالایی در ماه داشته باشد.


محتوای جالب


محتوای خود را باید طوری بنویسید و سئو کنید که رتبه خوب بگیرد. یکی از راه هایی که می توانید رتبه مقاله خود را تا حدود زیادی تضمین کنید این است که کامل تر از بقیه بنویسید. قبل از نوشتن مقاله مورد نظر اول به نتایج جست و جو در آن عبارت نگاهی بیاندازید. مقالاتی که قبلا توسط اشخاص دیگر نوشته شده اند را ببینید در چه حدی است. هر چه بود شما قوی تر و کامل تر از آن ها بنویسید.


اشتراک ویدئو


یکی از مقالات سایت خود را که از قبل نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار در پاورپوینت بنویسید. سپس می توانید همان چیزهایی که در مقاله خود نوشته اید را در ویدیوی خود صحبت کنید. برای فیلم برداری از پاورپونت تان هم می توانید از نرم افزار Snagit استفاده کنید.



همچنین می توانید از مراحل انجام دادن کاری فیلم بگیرید و به صورت یک ویدیوی آموزشی در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. برای تولید ویدیو های آموزشی بهتر است ویدیو هایی درست کنید که پر طرفدار باشد. مثلا ویدیوی اضافه کردن شماره تلفن ایران به پنل گوگل ادوردز یکی از پر طرفدار ترین ویدیوهای اخیر بود.


افزایش ترافیک وب سایت به روش ویرایش محتوای قدیمی


همه ما می دانیم که تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد و لازمه افزایش ترافیک سایت این است که محتوای خوبی داشته باشیم. اما موردی که خیلی افراد از آن غافل می شوند ویرایش محتواهای قدیمی است!
ویرایش و آپدیت کردن یک محتوای قدیمی نسبت به تولید یک محتوای تازه، قدرت فوق العاده بیشتری در افزایش ترافیک وب سایت دارد!


 افزودن کلمات کلیدی بیشتر و قدرتمند به محتوا


یکی از بهترین و بزرگترین الگوریتم های گوگل، الگوریتم Rank Brain بود که به این موتور جستجو کمک می کند مفهوم عبارت های جستجو شده را بفهمد و براساس مفهوم جستجو کند، نه فقط براساس کلمه کلیدی!
بنابراین به کمک این الگوریتم، وبسایت شما ممکن است حتی برای کلماتی که در محتوای شما وجود ندارند نیز بالا بیاید، چرا که مفهوم اصلی و نیاز کاربر را دربر دارد.


 ایجاد کامنت های فیک !


کامنت و دیدگاه ها جز محتوای یک صفحه محسوب می شوند و می توانند باعث شوند محتوای شما آپدیت شده بنظر برسد. اما شاید پست شما کامنت دریافت نکند، در این صورت چه می کنید؟


توصیه من به شما این است که کامنت های فیک ایجاد کنید!


از زبان یک شخص دیگر برای پست خود کامنت بگذارید و پاسخ او را کامل بدهید. منتهی در این رابطه ۲ توصیه برای شما دارم :
در کامنت خود از کلمات کلیدی و LSI ها استفاده کنید.


به عنوان پاسخ می توانید در کامنت به مقالات دیگر خود لینک بدهید.


یک نکته


 اگر می خواهید محتواهای خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، حتما توجه داشته باشید که یک متن نیز برای آن اضافه کنید و فقط لینک را منتشر نکنید! افزودن یک توضیح سبب می شود که مخاطب بیشتر با این پست درگیر شود و در نهایت می توانید شاهد افزایش نرخ کلیک یا CTR باشید!

اینستاگرام


 انتشار محتوا در استوری اینستاگرام افزایش بازدید موقتی و در تلگرام افزایش بازدید نسبتا موقتی برای شما خواهد داشت. اما اگر محتوای شما بصورت یک پست در وبسایت فرد اینفلوئنسر قرار بگیرد، می تواند بازدید دائمی و ارزشمندی برای شما داشته باشد.
در گروه های تلگرامی مرتبط با بیزینس تان عضو شوید و فعالیت کنید. معمولا محتوای تولیدشده توسط اینفلوئنسرها در کانال های تلگرامی دست به دست می چرخد و شما می توانید از این طریق آنها را شناسایی کنید.
در رویدادها، همایش ها، کارگاه ها و … شرکت کنید، افراد تاثیرگذار را از نزدیک ببینید و با آنها بیشتر ارتباط بگیرید

موفق باشید


  • ۹۸/۰۱/۲۸
  • محدثه نیک نام

Rank Brain نیکی

اجتماعی

سئو فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی