تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

Image result for ‫اصول بازاریابی موفق‬‎




تعریف کالا یا سرویس خود


مشتریان شما آن را چگونه خریداری می کنند؟ ممکن است ظاهراً شما در حال فروش ابزارهای نرم افزار تحت وب باشید اما در واقع، مشتریان شما در حال خرید بهره وری بیشترتر، کارایی بهبود یافته و صرفه جویی در هزینه هستند.  اگر شما چندین کالا یا سرویس ارائه می دهید، کدامیک بیشتر مستعد و نیازمند تبلیغ است؟





بازار هدف



 هر کسی می تواند مشتری بالقوه محصول شما باشد! اما شما زمان و هزینه ی کافی ندارید که اجازه دهید همه ی آنها بتوانند بازار شما را تشکیل دهند. پس باید بدانید، مشتری ایده آل شما کیست؟ چه کسی این احساس را برای شما ایجاد می کند که بدانید وقت و پول خود را برای تبلیغ محصول خود برای آنان صرف کنید؟ شما می توانید مشتریان خود را بر اساس ویژگی هایی همچون درآمد، سن، مناطق جغرافیایی، تعداد کارکنان، صنعت و… تعریف کنید. برای مثال یک پزشک متخصص زیبایی ممکن است بازار هدف خود را زنان با درآمد خانوار بیشتر از ۷۵۰۰۰ دلار که در مناطق بالای شهر زندگی می کنند، قرار دهد.





معتبر



باید محصول یا خدمت شما از یک اعتبار و موقعیت مثبت در نزد آنان نیز برخوردار باشد! مشتری شما باید مطمئن باشد از اینکه آنچه سفارش داده، آن چیزی که شما گفتید و آنچه که دریافت می کند، یکی ست! معمولاً  بهتر است که به مشتری فرصت استفاده، تست، لمس کردن و … بدهید. خصوصاً در خریدهای بزرگ و با ریسک بالا.


قانون۳۰/۷۰ بازاریابی



معمولاً فروشنده‌ها خیلی حرف می‌زنند. اما فروشنده‌ی خوب، سؤال‌های خوب و گزیده می‌پرسد. شما باید به عنوان یک فروشنده، ۷۰ درصد گوش کنید و۳۰ درصد سؤال کنید. کار شما فقط کمک به مشتری است. تنها فروشنده‌های ضعیف هستند که زود قیمت می‌دهند. در یک گفت‌وگوی خوب، مشتری خودش قیمت را می‌پرسد. وقتی مشتری با رفتارش به شما نه می‌گوید، فروش را متوقف نمی‌کند، بلکه شما را دعوت می‌کند به این که اطلاعات بیشتری در اختیارش بگذارید.

موفق باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی