تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰


Image result for ‫آیا به تلفن اندرویدی نیاز نداریم‬‎





کنترل گوشی اندروید با استفاده از برنامه




استفاده از نرم افزارهایی که برای هک گوشی معرفی می شود، معمولا چندان کارایی نداشته و نیاز به پیچیدگی های زیادی خواهد داشت. یکی از ساده ترین راه های کنترل و نظارت بر گوشی، استفاده از برنامه هایی است که از قبل برای همین منظور طراحی شده اند. اگر به دنبال پیچیدگی های مربوط به برنامه نویسی نبوده و یا وقت این کار را ندارید، می توانید از طریق دانلود و نصب برنامه های نظارتی، اقدام به کنترل گوشی فرزندان خود نمایید. برنامه SFP از جمله برنامه های محبوب در این زمینه بوده که با هدف نظارت و کنترل روی تلفن همراه فرزندان و اعضای خانواده، طراحی و عرضه شده است. با استفاده از این برنامه بدون اینکه نیاز به نوشتن کدهای پیچیده داشته باشید، قادرید به تمامی اطلاعات گوشی فرزند خود دست پیدا کرده و کنترل کاملی روی آن داشته باشید


حذف یا انتقال تصاویر و ویدئو ها



با توجه به بالا رفتن کیفیت دوربین های فیلم برداری در گوشی های هوشمند، تصاویر و ویدئو های ضبط شده دارای حجم های بالایی هستند، همین امر باعث اشغال حافظه گوشی هوشمند شما خواهد شد، از ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید انتقال تصاویر و ویدئو هاست، این کار هم حافظه گوشی را تمیز و حالی می کند و هم از لحاظ حریم شخصی خیال شما را بابت تصاویر شخصیتان آسوده خواهد کرد.




استفاده از بخش Storage و ابزارهای آن در گوشی برای افزایش حجم حافظه داخلی

در تنظیمات گوشی های اندرویدی جدیدتر ، بخشی با عنوان Storage در نظر گرفته شده است که از ناحیه تنظیمات گوشی یا تبلت در دسترس است. در این قسمت می توانید مشاهده کنید که اولا چه میزان از حافظه دستگاه شما مصرف شده است ، ثانیا با دقت مشاهده کنید که کدام فایل ها ، مثلا کدام برنامه ها چه فضایی را اشغال کرده اند.

در بخش دانلود می توانید فایل هایی که دانلود شده اند را مشاهده و برنامه ها و تمام فایل های cache مربوط به آن را پاک کنید


در مشاهده ی فضای اشغال شده به این نکته توجه داشته باشید که حجمی که مشاهده می کنید ، مربوط به خود برنامه ، دیتا برنامه و کش (cache ) برنامه است. مثلا ممکن است برنامه هایی که برای گوش دادن آهنگ به صورت آفلاین باشند ، به خودی خود حجم محدودی داشته باشند ، اما در حدود یک گیگابایت را برای آهنگ هایی که به صورت آفلاین به شما پیشنهاد می دهند، اشغال کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی