تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰






Image result for ‫تغییر نام در اسکایپ‬‎









 در اسکایپ نه تنها نامی که در لاتین تجویز شده (وارد شده هنگام ورود به برنامه) وجود دارد، بلکه دو ستون دیگر است که اولین و نام خانوادگی شما را نشان می دهد. این همان چیزی است که شما در هنگام برقراری ارتباط با شخص دیگری در اسکایپ در رایانه یا تلفن (آندروید یا سیستم عامل دیگر) می بینید.




برای تغییر نام خانوادگی با نامی که در برنامه نمایش داده می شود:



به اسکایپ بروید

اسکایپ را در بالا سمت راست پیدا کنید. برای او سمت چپ، نزدیک به وضعیت نام شماست. این را می توان تغییر داد. و از این واقعیت که آن را می تواند همان ورود به سیستم خود را اشتباه است. این اغلب در زمان ثبت نام فوری مشاهده می شود.

بر روی این نام کلیک کنید

بعدی - "اضافه کردن یک نام جدید"

نام و نام خانوادگی را وارد کنید و Enter را فشار دهید.


 


اگر این روش حل مشکل با شما منطبق نیست، باید یک حساب کاربری جدید در برنامه ایجاد کنید.






  اگر کسی از رایانه شما استفاده کرد ... 




اگر کسی با کمک کامپیوتر شما (اسمارت فون، تلفن) به اسکایپ وارد شد و اکنون نام مستعار شخص دیگری وجود دارد، شما باید آن را به صورت خود تغییر دهید. این به این صورت است:

به اسکایپ بروید

یک منو به نام «پرونده» (یا منوی اسکایپ) را انتخاب کنید

یافتن و کلیک بر روی مورد زیر "خروج از شبکه ...".


با وارد کردن نام مستعار و رمز عبور خود، دوباره وارد شوید. هنگام تایید «ذخیره گذرواژه» دفعه بعد شما نیازی به تکرار ورودی داده نخواهید داشت.




 تغییر حساب فعلی اسکایپ 







. پنجره برنامه را باز کنید و به منوی "skype" در نوار ابزار بروید.


. در لیست کشویی، "خروج" را انتخاب کنید.


. صفحه نمایش خوش آمدگویی ظاهر خواهد شد، جایی که از شما خواسته می شود برای ورود به پروفایل خود با استفاده از اسکایپ، مایکروسافت و یا جزئیات صفحه فیس بوک خود را.






تغییر نام





 


اگر در مدت زمان طولانی در اسکایپ ثبت نام کرده اید و از زمان شروع استفاده از چندین سال گذشته است، احتمالا اعتیاد، سلیقه ها و شاید نام و نام خانوادگی خود را تغییر داده اید. در این مورد، شما ممکن است نیاز به اطلاعات در مورد چگونگی تغییر اسکایپ خود را، و یا، به جای تغییر نام در حساب.




ذخیره کنید



تغییر نام یک موضوع ساده است. برای شروع، برنامه خود را باز کنید، سپس در گوشه سمت چپ بالا، برگه "اسکایپ" را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید، سپس یک لیست کوچک را مشاهده خواهید کرد که در آن شما باید خط "اطلاعات شخصی" را پیدا کنید و سپس روی خط "ویرایش داده های من ..." کلیک کنید. اگر همه چیز به درستی انتخاب شده باشد، صفحه شخصی شما باز خواهد شد، در زیر نام شما می توانید کلمات "مدیریت" را ببینید. روی آن کلیک کنید بعد، مرورگر با صفحه شخصی خود باز می شود، روی دکمه «ویرایش» در آنجا کلیک کنید، حالا می توانید اطلاعات شخصی خود را اصلاح کنید: جنسیت، سن، شهر، و همچنین نام و نام خانوادگی. وقتی همه اطلاعات لازم تغییر می شود، روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید، که در قسمت بالایی پنجره قرار دارد. همه چیز، حالا شما می دانید، بیشتر چنین یک سوال برای شما مشکل نمی شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی