تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

Image result for ‫تبلیغات محیطی‬‎

بیلبوردها

بیلبوردها به صورت سنتی، در حوزه‌‌ی کشوری عمل می‌کنند و معمولا در اندازه‌های استاندارد وجود دارند و از اصول سیستم اندازه‌‌ی مشخصی بر مبنای دامنه‌‌ی دید مخاطب پیروی می‌کنند. آنها نیز مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، می‌توانند در سطح ملی و برای پوشش دادن بازار توده‌ای خریداری شوند.



برنامه‌های تبلیغاتی محلی



 با این حال، ممکن است برنامه‌های تبلیغاتی محلی نیز وجود داشته باشند که منطقه‌‌ی جغرافیایی، جمعیتی یا دسته‌ی خاصی از افراد را مخاطب قرار دهند. بیلبوردها، تأثیر خلاقانه و نمایشی خاصی دارند، آگاهی مخاطبان را افزایش می‌دهند، سریع قابل دسترسی هستند و در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات با هزینه‌‌ی کمتر مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند.



پیشینهٔ تاریخی

برخی پژوهشگران، سابقهٔ تبلیغات محیطی در جهان را بسیار پیش‌تر از ظهور ماشین، انقلاب صنعتی و مدرنیته می‌دانند؛ در مقابل، برخی دیگر برآنند که تاریخ این رشته با تولید انبوه و نظامسرمایه‌داری و مصرف، گره خورده است.




  • بیلبورد (Billboard) بهترین ابزار از جهت میزان دید، برای معرفی محصول و خدمات در محیط شهری می‌باشد. بیلبورد یک ایده جالب و بدیع است که بیننده را وادار می‌نماید به تفکری که در پشت یک طرح پنهان است فکر کرده و تصمیم نهایی برای خرید را بگیرد.
  • مبلمان شهری (Urban furniture)
  • وسایل حمل و نقل (Vehicle) نظیر بدنهٔ اتوبوس، بدنهٔ خودروهای پخش محصول و غیره.
  • سایر رسانه‌های محیطی (Other media advertising) که در شرح آن می‌توان از موارد ذیل نام برد:


استرابورد 


  1. استرابورد (Starboard) نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است؛ به عبارتی نسل جدید سازه‌های بادبانی و پرتابل‌های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری‌ها جهت اکران‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. استرابورد سازه‌ای است که نقایص و ایرادات نسل‌های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد.


تبلیغات ترانزیت 


تبلیغات ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسائل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی، مترو، قطار مسافربری، قطار سریع‌السیر و کشتی‌ و همچنین در فرودگاه‌ و دیگر ترمینال‌های مسافربری نصب می‌شوند. این دسته از تبلیغات محیطی به دلیل حضور در مکان‌هایی که افراد مختلف از اقصی نقاط شهر در آنجا رفت و آمد می‌کنند، برای دیده شدن درصد بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. ترانزیت به علت اینکه گستره زیادی از افراد را به صورت هدفمند تحت پوشش خود قرار می‌دهد، هزینه‌ی کمتری را نسبت به دیگر رسانه‌های تبلیغاتی دارد. اگر می‌خواهید بازار زیادتری را پوشش دهید، بهتر است از نوآوری‌ و خلاقیت هم استفاده کنید. از جمله تبلیغات ترانزیت می‌توان به وسایل نقلیه‌ کاملا پوشیده شده از تبلیغ (از درون و از بیرون)، نمایش‌‌گرهای دیجیتالی، نمایش‌‌گرهای منور، طراحی دستگیره‌های داخل وسیله‌‌ی نقلیه، پوشاندن ایستگاه‌های وسایل نقلیه، نمایش‌گرهای ال.ای.دی، نمایش‌‌گرهای سه بعدی و دیگر مواردی از این دست اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی