تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

Image result for ‫تبلیغات اثرگذار‬‎




رنگ در تبلیغات چاپی


اگر در حال حاضر تمایلی به استفاده از تراکت های رنگی ندارید و می خواهید تنها از تراکت های تک رنگ بهره ببرید، ممکن است گاهی اوقات نتوانید به خوبی بخشی از پیام خود را درشت نمایی کنید تا بیننده بهتر آن را ببیند.

 

یک پیشنهاد ساده که بسیار ارزان هم تمام خواهد شد، استفاده از چاپ دو رنگ (قرمز و مشکی) می باشد، شما می توانید بخشی از پیامتان را که می خواهید بهتر منتقل شود با رنگ قرمز نشان دهید.

 

نقش تیتر در تبلیغات چاپی


هر تبلیغ چاپی با یک تیتر شروع می شود و به اعتقاد تمام متخصصان بازاریابی تمام خوانندگان بر اساس تیتر هر آگهی تصمیم به خواندن آن می گیرند و اگر تیتر شما تنها یک نام تجاری باشد به احتمال زیاد آگهی شما خوانده نخواهد شد.

 

سعی کنید با کمی خلاقیت اقدام به انتخاب یک تیتر مناسب بگیرید، چند وقت پیش یک آگهی که توجه من رو جلب کرد و بسیار خلاقانه از موضوع روز استفاده کرده بود «تا کی میخوای پول بنزین بدی !» یک تیتر بسیار جالب و جذاب که توانسته بود بسیار موفق عمل کند. حالا نوبت شماست که یک تیتر مناسب برای خود انتخاب کنید.

 

چند سوال


 آیا پیشنهاد ویژه‌ای ارائه داده‌اید؟ اغلب تبلیغات مجلات باید پیشنهادهای ویژه داشته باشند. یعنی یک مزیت بدهید و یک محدودیت ایجاد کنید. مثلا بگویید: تا این تاریخ بخرید و این هدیه را دریافت کنید. تبلیغاتی که هیچ پیشنهاد ویژه‌ای ندارند فقط یک اطلاع‌رسانی ساده هستند.



چه کسانی

 آیا در تبلیغ مخاطبان دقیق خود را مشخص کرده‌اید؟ بهتر است در تبلیغ به صورت مستقیم بنویسید که این محصول یا خدمت برای چه کسانی است. با این کار بسیاری از تماس‌های اشتباه و سوالات بی‌مورد حذف خواهد شد. حتی اگر بازار هدفتان همه هستند، بهترین بازار هدف را در تبلیغ مشخص کنید. مثلا بگویید: این خودکار برای مهندسان بسیار مناسب است.

 آیا روش تماس و پاسخگویی را نوشته‌اید؟ بهتر است به جای نوشتن شماره تماس، در یک جمله از مخاطب بخواهید با شما تماس بگیرد و با شخص یا بخش خاصی صحبت کند.

 آیا مزیت کار خودتان نسبت به رقیبان را نوشته‌اید؟ در جملاتی غیرمستقیم بنویسید که محصول یا خدمت شما جه مزیتی نسبت به رقیبان دارد. اگر هیچ مزیتی ندارد بر تحویل سریع‌تر، تحویل رایگان، خدمات بعدی و هر چیز دیگر تاکید کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی