تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰


Image result for ‫درباره ویسگون‬‎


برنامه ویسگون (Wisgoon) یک شبکه اجتماعی ایرانی است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند تصاویر مورد علاقه خود را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ویسگون (Wisgoon) بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon)

شبکه‌های اجتماعی با قابلیت‌های به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو، از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردارند. از این رو شاهد افزایش تعداد اپلیکیشن‌ هایی هستیم که در این زمینه ارائه شده‌اند. اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) نیز یک شبکه اجتماعی ایرانی است که تمرکز اصلی آن بر روی به اشتراک گذاری تصاویر قرار دارد.

اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) همانند سایر شبکه‌های اجتماعی از قابلیت‌هایی همچون لایک کردن، ارسال نظر و دانلود تصاویر بهره می‌برد


 ارسال پست

برای منظور ارسال پست در برنامه ویسگون (Wisgoon)  تنها کافیست تا آیکون سبز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کرده و تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.  اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) این امکان را فراهم آورده تا کاربران این برنامه بتوانند تصاویر ارسالی خود را در دسته‌بندی‌های مرتبط قرار دهند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی