ارتباط در فیس بوک
اگر چه منتقدان ادعا می کنند که فیس بوک با استفاده از کاربران در پشت یک صفحه نمایش کامپیوتر، افراد را از بین می برد، مقاله ای در روانشناسی امروز توضیح می دهد که فیس بوک به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت و به طور صحیح اطلاعات تبادل اطلاعات را که بعدها خصوصی نگهداری می شوند، مبادله کنند. برای کاربران کسب و کار، این کانال ارتباط باز به این معنا است که مشتریان می توانند سؤالاتی را مطرح کنند که ممکن است احساس ناراحتی کنند و یا حتی از طریق تلفن بپرسند. علاوه بر این، امکانات ارتباطی نزدیک به زمان واقعی در فیس بوک به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد تا خدمات مشتریان را ارائه دهند و به طور مستقیم با خدمات شبکه های اجتماعی جواب سوالات فروش دهند.
ابزارهای شبکه
شبکه همیشه یک جزء کلیدی از کسب و کار بوده است، اما شبکه اجتماعی عظیم فیسبوک دارای منابع قابل توجهی برای افرادی است که در معرض قرار گرفتن در معرض قرار دارند. با چند کلیک ساده، صاحبان کسب و کار می توانند به سرعت مخاطبین اصلی، تامین کنندگان، سرمایه گذاران و مشتریان با ارزش را به روزرسانی کنند. با این وجود، هنگامی که به طور عمومی اخبار مربوط به خدمات یا پیشنهادات شرکت را منتشر می کنید، کاربران باید آگاه باشند که رقبا می توانند این اطلاعات را ببینند؛ به همین دلیل، صاحبان کسب و کار باید با به اشتراک گذاری اطلاعات در صفحات فیس بوک از اختیار استفاده کنند.
بازاریابی اجتماعی
فیس بوک به تعدادی از مزایای حرفه ای بازاریابی و صاحبان کسب و کار کوچک به طور یکسان ارائه می دهد. با استفاده از پایگاه کاربرانی بزرگ، فیس بوک به بازاریابان می دهد مخاطبین بی حد و حصر برای پیام های تجاری. علاوه بر این، ابزار تبلیغاتی فیس بوک به کاربران کسب و کار اجازه می دهد پیام های تحویل با استفاده از انواع اطلاعات جمعیت شناختی که از موقعیت جغرافیایی تا سن، وضعیت ارتباط و حتی اولویت های جنسی محدوده می شود را هدف قرار دهد. فیس بوک همچنین مجموعه ای از ابزارهای تحلیلی را ارائه می دهد که بازاریابان می توانند برای سنجش اثربخشی تبلیغات و تبلیغ در صورت لزوم استفاده کنند.