تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰



مشکل عدم شناسایی سیمکارت توسط گوشی سامسونگ

اگر گوشی شما برخی سیمکارت ها را می خواند و بعضی سیمکارت ها را نه، ممکن است این عدم شناسایی به دلیل پانچ سیمکارت باشد. با توجه به اینکه در هر گوشی محل قرارگیری سیم کارت فرق دارد ممکن است سیم کارت پانچ شده روی یک گوشی شناسایی شود و روی گوشی دیگر خیر. بنابراین اگر گوشی سیم کارت را نمی خواند و سیم کارت شما پانچ شده است آن را تعویض کرده و میکروسیم (سیمکارت کوچک و پانچ شده توسط شرکت) بگیرید.



رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت ایرانسل، همراه اول، رایتل و..

اگر چه مشکل نخواندن سیم کارت ممکن است ناشی از یک مشکل نرم افزاری باشد اما گاهی اوقات با یک ریستارت ساده این مشکل برطرف می شود. دکمه پاور گوشی اندروید خود را فشار دهید تا گزینه Restart برای شما ظاهر شود روی آن تپ کنید تا تلفن شما ریستارت شود. اگر دستگاه اندروید شما گزینه Restart ندارد گوشی را خاموش کنید و بعد از ۳۰ ثانیه مجددا روشن کنید.

صبر کنید تا دستگاه اندروید شما تلاش کند دوباره به شبکه متصل شود. امیدواریم با هیچ پیغام خطای سیم کارتی مواجه نشوید. اگر هنوز پیغام خطای NO SIM را مشاهده می کنید روش های زیر را امتحان کنید.

علاوه بر این شما می توانید از هارد ریست برای راه اندازی مجدد گوشی خود استفاده کنید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد شارژ باتری دارید بعد دکمه Volume Down و Power را با هم فشار دهید همانطور که می بینید صفحه نمایش گوشی اندروید شما تیره می شود و بعد با نمایش لوگوی سازنده گوشی ریستارت می شود.


موفق باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی