تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

Image result for ‫عوارض خطرناک وای فای‬‎



وای فای" این بلاها را به سرتان می آورد


وای‌فای می‌تواند اثرات منفی مختلفی را بر سلامت مغز بر جای بگذارد که این موضوع در مورد کودکان بیشتر اهمیت دارد. سردرد، خستگی، اختلالات خواب، مشکلات گوارشی، اختلال در عملکرد مغز و حافظه، استرس و حتی افسردگی را به وای فای و اشعه‌های آن نسبت می‌دهند. پس بعضی از خطرات را جدی بگیرید و خودتان را از صبح تا شب به اینترنت بی‌سیم وای فای وابسته نکنید.


استفاده از وای فای موجب ناباروری در زنان ومردان می شود:



 تاثیر منفی وای قای و اشعه های الکترومغناطیسی تنها بر روی اسپرم نمی باشد و می تواند تخمدان ها را هم مورد حمله قرار دهد. شبکه های وای فای و اشعه ساطع شده از آنها هم تحرک اسپرم ها را تحت تاثیر قرار داده و سبب شکسته شدن DNA می شود.



مطالعات تحقیقاتی 


طی یک مطالعات تحقیقاتی در یک آزمایشگاه به مدت 45 روز هر روز 2 ساعت موش ها را در معرض اشعه وای فای  قرار دادند و بعد از 45 روز متوجه شدند که هم موش ها نر و هم موشه های ماده باروری خود را تا حد قابل توجهی از دست داده بودند و در موش های ماده لانه گزینی تخمدان ها بسیار ضعیف شده بود.


موفق باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی