تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

ستینگ موبایل

Image result for ‫ستینگ موبایل‬‎



با محدود و تعیین کردن نوع برنامه امکان دسترسی پیدا کنید و میزان مجاز داده‌تان را ذخیره کنید.

یک سوم از ماه گذشته و میزان مجاز ۲ گیگابایتی شما تقریباً رو به اتمام است. اما لزومی ندارد که تماشای مداوم از طریق “نتفلیکس” را کاهش دهید. در عوض، برنامه‌ای را انتخاب کنید که فقط متصل به وایفای هستند. برای این کار، به Settings > Mobile Data بروید که درآن هنگام می‌توانید تصمیمات بزرگی را بگیرید.

 طول عمر باتری‌تان را بهتر کنید.

ترفند آیفون برای طول عمر باتری

با “اسپاتلایت” سریعاً می‌توان به اطلاعات اصلی و خدمات دسترسی پیدا کرد و برای دسترسی فوری به اخبار فوری، نتایج مسابقات ورزشی و آخرین اخبار اجتماعی برنامه‌هایی فوق العاده هستند. اما این همه مقدار اطلاعات در قسمت داده‌های موبایل می‌تواند عمر باتری‌تان را کم کند. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توان ویژگی‌های اسپاتلایت را برای بعضی از برنامه‌ها خاموش کرد تا در هر نوبت از مصرف باتری صرفه جویی کرد. اما چطور؟ آسان است. بروید به Settings > General > Spotlight Search و داده هایتان را در هر قسمت محدود می‌کند.

 پیدا کردن جای مناسب سیگنال گیری برای بهبود قدرت سیگنال.



دیگر احتیاج ندارید که از پنجره طبقه اول آویزان شوید تا دریابید خط اتصال آیفون کجا بهتر است. شماره *#۱۲۳۴۵#۳۰۰۱* را در آیفونتان تایپ کنید و دکمه تماس را بزنید تا گزینه مخفی “Field mode” ظاهر شود.نشانگر سیگنال میله‌ای نمودار شکل به نشانگر سیگنال کامل تری تبدیل می شود. عدد۵۰- را گرفته اید؟ پس از پخش ویدئوی اچ دی لذت خواهید برد. اما اگر عدد کمتر یعنی ۱۲۰- باشد، فقط می توانید متنی را ارسال کنید.تنها اعداد را پیگیری کنید که سیگنال بهتری را بگیرد.

انگشتتان را به سمت راست بکشید تا صفحه به عقب برگردد.

در اندرویدهای تبدیل شده به آیفون، با نداشتن یک دکمه برگشت مخصوص در آن به سختی می‌توان سر کرد. از آنجاییکه آیفون همیشه نمی‌تواند فرمانی همیشه حاضر برای برگشت زدن صفحه داشته باشد، راهی ساده وجود دارد که بتوان به عقب برگشت. در تعداد چندی از برنامه ها – از “Safari” گرفته تا “Mail”، یا حتی “Messages”- انگشت کشیدن از سمت چپ به راست شما را به صفحه یا منوی قبلی برمی گرداند. وقتی راهی فوق العاده برای بازگشت دارید، دیگر چه لزومی به دکمه دارید!


 فهمیدن اینکه چقدر منتظر یک پاسخ مانده اید

ما مدام موبایل هایمان را برای خواندن، پاسخ به پیام هایمان به دفعات کنترل می‌کنیم و کنجکاو می‌شویم که اززمان مثلاً ارسال پیام عشق یا پیام پول گروگانگیری چقدر گذشته است. اما راهی ساده برای فهمیدن این موضوع وجود دارد. در قسمت ردیف پیام نویسی، از سمت راست صفحه به داخل انگشت خود را بکشید تا زمان دقیق ارسال مربوط به هر پیام ارسالی و دریافتی را نشان دهد. درست است که این کار مانند انتظار در دیدن خوردن تیک‌های آبی در برنامه “واتس آپ” مایه دلسردی نیست، اما حسی دهشتناک به آدم دست می‌دهد که چرا بیش از ۴۲ دقیقه طول کشیده است و اما همسرتان هنوز پاسختان را نداده است و اینکه آیا مسائل مربوط به آدمی آنقدر طول می‌کشد



موفق باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی