تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

کار با اینستاگرام



Image result for ‫کار با اینستاگرام‬‎


برای استفاده از سرویس های اینستاگرام ابتدا باید عضو این شبکه شوید پس از عضویت عکسی به عنوان تصویر پروفایلتان انتخاب کنید و یک بیوگرافی کوتاه در مورد خودتان بنویسید همچنین میتوانید در صورت داشتن حساب در شبکه های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک حسابهایتان را به یکدیگر متصل کنید .

اینستاگرام این قابلیت را برای اعضا قرار داده که درصورت عدم تمایل به دیده شدن تصاویر توسط افراد ناشناس ، حساب خود را خصوصی کنند تا تنها آشنایان قادر به دیدن آن باشند.



برای انتشار تصاویر در نوارابزار پایین برنامه، دکمه وسط به شروع عکاسی یا فیلمبرداری اختصاص داده شده است و با لمس این دکمه شما می‌توانید شروع به فیلمبرداری ، عکاسی یا انتخاب تصویر و فیلم از حافظه گوشی خود کنید بعد از این مرحله، وارد مرحله قرار دادن فیلتر روی تصویر می‌شوید. در این قسمت به صورت پیش‌فرض افکت‌هایی برای شما قرار داده شده که به ‌وسیله آنها فیلتر مورد نظر برای عکس خود را انتخاب می‌کنید. بعد از افکت‌گذاری وارد صفحه بعدی می‌شوید


 در این صفحه توضیحاتی در مورد عکس خود می‌نویسید. قبل از انتشار عکس شما می‌توانید سایر شبکه‌های اجتماعی را که در آنها عضویت دارید انتخاب کنید تا با انتشار عکس شما در اینستاگرام همزمان در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز عکستان منتشر شود .

اصطلاحات اینستاگرام

فالوور : کاربرانی که یک پیج اینستاگرام را دنبال می کنند، فالوورهای آن پیج هستند. در اینستاگرام هر پیج می تواند توسط بینهایت کاربر دنبال شود .

فالووینگ : هر کاربر اینستاگرام می تواند سایر کاربران اینستا را دنبال کند. هر کاربر می تواند نهایتا تا ۷۵۰۰ کاربر دیگر را در این شبکه اجتماعی دنبال کند که به کاربر دنبال شده فالووینگ گویند .

پیج : هر حساب کاربری در اینستا در اصل یک صفحه یا پیج می باشد. کلیه تصاویر و ویدیوهای یک کاربر در پیج او منتشر می شود. پیج اینستا در اصل همان صفحه شخصی کاربر است.

ویو 


 زمانی که یک کاربر، یک فیلم را به اشتراک می گذارد، کابران می توانند آن را مشاهده کنند، اما لایک نکنند. ویو در اصل آمار مشاهده فیلمی است که کاربر در پیج خود منتشر کرده است.

اینستاگرام در ایران


با وجود تاخیر در ورود اینستاگرام به ایران به دلایلی مانند کم بودن دستگاه‌های آیفون و عدم وجود نسخه اندرویدی آن ، این شبکه اکنون طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد.

فیلترینگ دیگر شبکه های اجتماعی و فیلتر مطلق نبودن اینستاگرام عامل بسیار مهمی در محبوبیت این شبکه به حساب می آید.


موید باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی