تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

راه اندازی نخستین IPTV کشور توسط آسیاتک



آغاز به کار نخستین تلویزیون اینترنتی کشور و ارائه سرویس وی او دی به کاربران آسیاتک


نیکی تبلیغات



همانطور که از مدتها پیش و از زمان اخذ مجوز اف سی پی اعلام شده بود ، سرانجام نخستین تلویزیون مبتنی بر آی پی کشور در همکاری از شرکت آسیاتک و آی سیما رونمایی شد.
فروش این سرویس به صورت محدود از اواخر سال قبل آغاز و به سرعت در مراکز مختلف مخابراتی در حال توسعه است ، در حال حاظر تنها در ۱۵ مرکز مخابراتی تهران این سرویس با ۲ ماه اشتراک رایگان ارائه می شود.


تکنولوژی 


شرکت انتقال داده آسیاتک ، همانطور که پیشتر ثابت کرده همواره در عرصه تکنولوژی و سرویس های جدید پیشتاز بوده ، از همین سو پس از دریافت مجوز اف سی پی ، بلافاصله نخستین خدمات قابل ارائه تحت این مجوز را هرچند به شکلی محدود ارائه کرده که از جمله این خدمات ها می توان به ارائه "وای فای عمومی در سطح کشور" اشاره کرد ، آی پی تی وی نیز جزو یکی از همین خدمات بوده که از تاریخ ۱۸ اسفند ۹۴ به صورت رسمی و به عنوان نخستین تلویزیون مبتنی بر آی پی کشور ارائه شد.


شرکت توسعه سامانه بهنگام غدیـر با برند "آی‌ سیــما" فعالیت خود را در زمینه ارایـه سـرویــس آی‌ پی‌ مدیا  از اوایل مهرماه سال ۱۳۹۲ آغاز نمود و از همین روست که  با فاصله‌ ی زمانی زیادی نسبت به دیگران ، نخستین ارایه‌ دهنده‌ این سرویس در ایران محسوب می‌ شود.
 
قابل توجه است


که این مجوز تنها به ۵ شرکت راائه شده و آسیاتک به عنوان تنها سرویس دهنده اینترنت پرسرعت ای دی اس ال ۲ پلاس در بخش خصوصی ، دارای این مجوز بوده و این باعث شده پکیج ارائه شده به کاربر نهایی علاوه بر فیلم ، ویدیو و آموزش دارای یک سرویس اینترنتی نیز جهت اتصال و استفاده از شبکه اینترنت باشد.


لازم به ذکر است ، مجوز اف سی پی دامنه فعالیت گسترده ای دارد ، همکنون زیرساخت های لازم و قراردادهای جدید در حال آماده سازی هستند تا به زودی فعالیت اپراتورهای مجازی تلفن همراه آغاز شده ، سرویس فیکس وایرلس و بسیاری دیگر از سرویس ها ارائه شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی