تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

رشد دادن لینک‌ ها

رشد دادن لینک‌ ها



Image result for ‫رشد دادن محبوبیت و لینک‌ ها‬‎


برای موتورهای جستجو که کلان شهر وسیع وب را ردیابی می کنند، لینک‌ ها مانند خیابان هایی میان صفحات هستند. موتورهای جستجو با استفاده از تجزیه و تحلیل لینک‌ های پیچیده می توانند کشف کنند که صفحات چگونه و از چه طریقی به یکدیگر مرتبط هستند.

از اواخر دهه ۱۹۹۰، موتورهای جستجو از لینک‌ ها مانند رای هایی برای محبوبیت و اهمیت در صحنه انتخابات دموکراتیک وب استفاده کردند. خود موتورهای جستجو استفاده از داده های پیوندی را تبدیل به هنرهای زیبا کردند و از الگوریتم های پیچیده برای ارزیابی های منحصر به فرد سایت ها و صفحات بر اساس این اطلاعات استفاده می کنند.
در سئو لینک‌ ها همه چیز نیستند، اما حرفه‌ای های جستجو بخش بزرگی از الگوریتم های موتور جستجو را به عوامل مرتبط با لینک اختصاص می دهند (عوامل رتبه بندی موتور جستجو را مشاهده کنید). موتورهای جستجو از طریق لینک‌ ها می توانند وب سایت ها و صفحات محبوب را براساس تعداد لینک‌ هایی که از صفحات دیگر به آنها داده شده است و معیارهایی مانند اعتماد، اسپم و قدرت تحلیل کنند. سایت های معتبر تمایل دارند تا به سایت های معتبری مانند خودشان لینک بدهند و این در حالی است که سایت های اسپم لینک‌ های کمی از منابع معتبر دریافت می کنند (MozTrust را مشاهده کنید)

با توجه به تمرکز بر روی استفاده و تحلیل الگوریتمیک لینک‌ ها، رشد دادن پروفایل لینکی وب سایت جهت ایجاد کشش، توجه و ترافیک از سوی موتورهای جستجو امری حیاتی است. به عنوان یک سئو کار، ساختن لینک از اولویت هایی است که برای کسب رتبه جستجو و موفقیت ترافیکی مورد نیاز است. در این مقالهآموزش سئو به این موضوعات خواهیم پرداخت.

 

ارزش لینک

نشان هایی که توسط موتورهای جستجو استفاده می شوند.

موتورهای جستجو چگونه ارزش لینک‌ ها را تعیین می کنند؟ برای پاسخ دادن به این سوال، باید عناصر فردی لینک را بررسی کنیم و ببینیم موتورهای جستجو چگونه این عناصر را ارزیابی می کنند. ما قادر به فهمیدن معیارهای اختصاصی که موتورهای جستجو استفاده می کنند نیستیم، اما از طریق برنامه های کاربردی ثبت شده، سال ها تجربه و تست های دستی، می توانیم فرضیه هایی هوشمندانه را ترسیم کنیم که در دنیای واقعی صادق هستند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی