تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۱
  • ۰

بک لینک اسپم

بک لینک  اسپم 




قبل از ایکنه بگویم لینک های اسپم چی هستند که به سایت شما داده شده اند، باید عکس آن را بدانیم که لینک های با کیفیت چی هستند؟
لینک های با کیفیت به لینک هایی با دامین آتوریتی (DA) و پیچ آتوریتی (PA) زیاد گفته می شوند که، دامین آتوریتی همان طور که از اسمش پیداست مربوط به اعتبار دامنه سایت مورد نظر است و پیج آتوریتی مربوط به اعتبار آن صفحه خاص از آن سایت مورد نظر است که تقریبا همیشه صفحه اصلی دارای بالاترین اعتبار است.
تقریبا می شود گفت برای سایت هایی که تازه شروع به کار کرده اند، بک لینک های مناسب، از سایت هایی می باشند که دامین آتوریتی آن ها ۳۰ به بالا هستند.


خب حالا که فهمیدیم لینک با کیفیت از کدام سایت ها می توانند باشند؛  عکس این قضیه هم برای لینک های اسپم صادق است


در واقع اگر از سایت های بی اعتبار، تعداد زیاد و در زمان کوتاه، بک لینک دریافت کنید، یا سایت های رقیب برای پایین کشیدن شما آن را انجام می دهند، گوگل این لینک ها را به عنوان لینک های اسپم شناسایی کرده و شما را جریمه می کند!


ابزار تشخیص دهنده‌ی سایت های اسپم


امروز می خواهم به شما سایت moz.com را معرفی کنم که مهم ترین و راحت ترین سایت برای تشخیص سایت های اسپم است.
به وسیله افزونه خیلی خوب mozbar که به گوگل کروم خود اضافه می کنید از گرفتن بک لینک های با کیفیت و مناسب برای سایت خود مطمئن شوید.همچنین اگر در بک لینک هایی که در گذشته از سایت های دیگر برای سایت خودتان استفاده کرده اید، مشکوک هستید می توانید با این ابزار mozbar آن ها را چک کنید.
 
بک لینک های قوی از فرش به عرش


اگر واقعا بخواهید محتوای اختصاصی خود را که بسیار با کیفیت تولید کرده اید به صفحه اول گوگل برسانید باید لینک سازی خوبی برای آن صفحه های تان داشته باشید، که فاکتورها و متدهای مهمی برای لینک سازی وجود دارد که از موضوع بحث ما خارج است. (فقط بهترین روش از نظر من این است که لاک پشتی حرکت کنید یعنی سعی کنید برای گوگل طبیعی رفتار کنید


موفق باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی