تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

انواع پیام رسان

انواع پیام رسان


Image result for ‫انواع پیام رسان‬‎





 سیگنال ( Signal)

اپلیکیشن پیام رسان سیگنال که برای نخستین به منظور در دسترس قرار گرفتن عموم مردم و کاربران در سال 2014 میلادی توسعه و منتشر شد، همواره بعنوان یکی از امن ترین پیام رسان های جهان نامیده می شود. دلیل امن بودن این پیام رسان آن است که از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته بهره مند است و مکالمات صوتی و تصویری و همچنین پیام های متنی کاربران در پلت فرم اپلیکیشن سیگنال به صورت کاملا محرمانه و خصوصی باقی خواهد ماند. این بدان معناست که هیچ نهاد امنیتی، اطلاعاتی و دولتی در هیچ کشوری نمی تواند اطلاعات خصوصی کاربران را رصد و به آنها دسترسی پیدا کند.


 واتس اپ ( whatsapp )

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیام رسان های جهان است، نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال 2016 میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.




BBM 

اپلیکیشن BBM پیام رسان اختصاصی شرکت بلک بری که است که امنیت بسیار بالای برخوردار بوده و می‌توانید جایگزین خیلی خوبی برای تلگرام باشد. این برنامه مثل هر برنامه پیام رسان دیگری از قابلیت اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری هم پشتیبانی می‌کند. قابلیت هایی همچون ایجاد گفتگوهای خود از بین روند (Self-Destruct)، اشتراک گذاری موقعیت مکانی، لغو ارسال پیام بعد از ارسال آن، ایجاد گروه و غیره همگی در اپلیکیشن BBM ارائه شده‌اند. اپلیکیشن BBM با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اسی سازگاری دارد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی