تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

تعیین نمودن استراتژی برای برنده شدن در بازار اینترنت



Image result for ‫تعیین نمودن استراتژی برای برنده شدن در بازار اینترنت‬‎



بررسی کنید، مرور کنید، به‌روز کنید

مرحله ۵ به بررسی، مرور و به‌روز کردن استراتژی اختصاص دارد. ممکن است استراتژی شما در شروع کار مقبولیت داشته باشد، بعد از مسیر منحرف شود. آیا کارکنان به هدف‌های استراتژیک خود می‌رسند؟ آیا هدف‌های استراتژیک در زمان تعیین‌شده تکمیل می‌شوند؟ آیا به نتایجی می‌رسند که برای آن‌ها تعیین‌شده است؟ شرایط تغییر می‌کنند. اگر چیزی در شرایط کاری شما تغییر کند ممکن است مجبور شوید بخشی از تصمیمات استراتژیک خود را تغییر دهید. باید بتوانید استراتژی خود را تطبیق دهید و تعدیل کنید. شاید لازم باشد در مسیری دیگر به حرکت درآیید.




 به کار بردن استراتژی

مرحله ۴، اجرایی کردن و عملی نمودن استراتژی را در برمی‌گیرد. این مرحله‌ای دشوار است. به جزئیات توجه کنید. همه‌چیز در اجرایی کردن استراتژی نقش ایفا می‌کند. آیا ساختار سازمانی مناسبی دارید؟ آیا اطلاعات به همه‌کسانی که به آن احتیاج دارند می‌رسد؟

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کنید فرهنگ است. آیا فرهنگ و استراتژی شما همخوان هستند؟ آیا باورها و ارزش‌های حاکم بر شرکت شما از تصمیماتی که درباره محصولات، بازارها و هدف‌های مالی گرفته‌اید حمایت می‌کنند؟ به هدف‌های عملکردی خود توجه کنید. آیا به کسانی که کارشان را به‌خوبی انجام می‌دهند پاداش می‌دهید؟

بازگشت به اصول اساسی

اگر چه هنوز زود است که بخواهیم تاثیر اینترنت را بر تجارت های مختلف با توجه به نتایج ببینیم اما دو نتیجه گیری کلی می توان کرد.

1-     بسیاری از تجارت های که هم اکنون بر روی اینترنت وجود دارد تجارت های مصنوعی هستند که با اهداف مصنوعی رقابت می کنند.

2-     در دوره گذار مانند همین، به نظر می رسد که قوانین جدیدی برای رقابت وجود دارند ولی با خارج شدن قدرت های بازار قوانین قدیمی ارزش خود را دوباره بدست می آورند و ایجاد ارزش اقتصادی واقعی دوباره به داور نهایی موفقیت تجاری تبدیل می شود.

 ارزش اقتصادی برای یک شرکت چیزی جز فاصله بین قیمت و هزینه نیست.



بخش‌بندی:

بخش‌بندی مشتریان بر این اصل استوار است که اثربخشی و کار آیی فعالیت‌های بازاریابی یک شرکت با نادیده گرفتن تفاوت‌های غیرضروری در هر بخش و در نظر گرفتن مشتریان هر گروه، به‌صورت یک‌نهاد واحد بهبود می‌یابد.

بخش‌بندی، فرایند تقسیم مشتریان به گروه‌هایی با ویژگی‌های مشابه در یک گروه است. در این حالت ممکن است یک شرکت تصمیم بگیرد که چندین گروه مشتری را با توجه به خدمات و محصولات خود تحت پوشش بگیرد، این بدان معناست که باید در مرحله بخش‌بندی مشتریان در هر گروه دقت نماید که مشتریان با ویژگی‌های مشابه در گروه‌های جداگانه قرارگرفته‌اند، و تمامی گروه‌ها با یکدیگر در اصل ویژگی‌های مشتری تفاوت‌های بسیار زیادی دارند، در غیر این صورت بخش‌بندی خود را باید اصلاح نماید.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی