موتورهای جستجو
حرفهای های جستجو بخش بزرگی از الگوریتم های موتور جستجو را به عوامل مرتبط با لینک اختصاص می دهند (عوامل رتبه بندی موتور جستجو را مشاهده کنید). موتورهای جستجو از طریق لینک ها می توانند وب سایت ها و صفحات محبوب را براساس تعداد لینک هایی که از صفحات دیگر به آنها داده شده است و معیارهایی مانند اعتماد، اسپم و قدرت تحلیل کنند. سایت های معتبر تمایل دارند تا به سایت های معتبری مانند خودشان لینک بدهند و این در حالی است که سایت های اسپم لینک های کمی از منابع معتبر دریافت می کنند (MozTrust را مشاهده کنید). مدل های با قدرت، مانند آنهایی که در الگوریتم Hilltop وجود دارد، پیشنهاد می کنند که لینک ها راه بسیار خوبی برای مشخص کردن اسناد تخصصی در یک موضوع معین هستند.
با توجه به تمرکز بر روی استفاده و تحلیل الگوریتمیک لینک ها، رشد دادن پروفایل لینکی وب سایت جهت ایجاد کشش، توجه و ترافیک از سوی موتورهای جستجو امری حیاتی است. به عنوان یک سئو کار، ساختن لینک از اولویت هایی است که برای کسب رتبه جستجو و موفقیت ترافیکی مورد نیاز است. در این مقالهآموزش سئو به این موضوعات خواهیم پرداخت.
ارزش لینک
نشان هایی که توسط موتورهای جستجو استفاده می شوند.
موتورهای جستجو چگونه ارزش لینک ها را تعیین می کنند؟ برای پاسخ دادن به این سوال، باید عناصر فردی لینک را بررسی کنیم و ببینیم موتورهای جستجو چگونه این عناصر را ارزیابی می کنند. ما قادر به فهمیدن معیارهای اختصاصی که موتورهای جستجو استفاده می کنند نیستیم، اما از طریق برنامه های کاربردی ثبت شده، سال ها تجربه و تست های دستی، می توانیم فرضیه هایی هوشمندانه را ترسیم کنیم که در دنیای واقعی صادق هستند.
- ۹۸/۰۳/۲۵
- محدثه نیک نام