مزایای فعالیت در فیس بوک
بازاریابی با شبکه اجتماعی فیسبوک
استفاده از شبکه های اجتماعی برای بهبود کسب و کار میتواند یک روش هوشمندانه باشد که باعث بهبود چشمگیر جایگاه مخاطبان و مشتریان شما میگردد اما لازمه این حرکت داشتن دانش حرفه ای در این زمینه است که در غیر اینصورت میتواند برای شما بسیار چالشآفرین باشد. از نظر بزرگان بازاریابی در سطح اینترنت و بازاریابی شبکه های اجتماعی قدم بزرگی است که جوی قدرتمند در سطح اینترنت برای مخاطبین شما ایجاد میکند و هنگامی که سوژه موردنظر مرکز توجه مخاطبان است باید از آن نهایت استفاده را برد و این یعنی پیروزی.
برای استفاده از این ابزار قدرتمند باید و نباید هایی وجود دارد که نیاز است عمیقا مورد توجه قرار گیرد و با آن آشنا باشید چرا که پتانسیل عظیم بازاریابی شبکه های اجتماعی برای افزایش نرخ سود دهی کسب و کار شما میتواند در حالت عکس نیز نتایج تاسف باری داشته باشد. در ادامه نگاهی داریم به باید ها و نباید های کار در بازاریابی با شبکه اجتماعی فیسبوک! ولی در ابتدا بهتر است کمی در مورد فیسبوک اطلاعات بگیریم.
اعتماد به نفس
فیس بوک می تواند اعتماد به نفس کاربران خود را افزایش دهد چرا که کاربران با خواندن صفحه فیس بوک خودشان که حاوی بهترین اطلاعات وخصوصیات آنهاست، اعتماد به نفس وعزت نفسشان افزایش می یابد.
دوستی
شاید دوستی بزرگترین مزیت فیس بوک باشد! پیدا کردن دوستان قدیمی دوران دبیرستان وراهنمایی که سالهاست آنها را ندیده اید ومی خواهید دوباره با آنها درارتباط باشید وهمچنین پیدا کردن دوستان مختلف ازسراسردنیا که به نوعی دریک موضوع خاص با آنها اشتراک دارید، مانند رشته تحصیلی یا عقاید و... ازجمله مزایای دوستی درفیس بوک است.
نزدیکی دوستان
تشکیل گروههای مختلف ازجمله گروه های خانوادگی ودانشجویی که باعث نزدیکی بیشترآنها به یکدیگرمی شود ازجمله مزایای دیگروب سایت فیس بوک است.
محبوبیت فیس بوک
شهرت فیس بوک درمیان مردم دنیا بسیارزیاد است به طوری که درپایان هرمقاله دراکثروبلاگ ها یا خبرها درروزنامه های خارجی به فیس بوک لینک داده شده است.