تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰






Image result for ‫فرق فالور و فالویینگ‬‎



تفاوت این دو در چیست؟
Follower 



 فالوور (دنبال کننده): یعنی فرد یا پیجی که یک صفحه اینستاگرام(پیج) را دنبال می‌کند. وقتی کسی صفحه اینستاگرام شما را دنبال می‌کند فالوور یا دنبال‌کننده شماست و از آن پس محتوای ارسال شده اعم از پست ها و استوری های شما را در صفحه home خود مشاهده خواهد کرد. یعنی فالوورها پست های شما را می بینند.


Following 


 فالوئینگ (دنبال‌شونده): یعنی کسی که شما صفحه(پیج اینستاگرام) او را دنبال کرده‌اید. وقتی شما صفحه کسی را دنبال می‌کنید، آن شخص می‌شود فالوئینگ یا دنبال‌شونده شما و هر مطلبی اعم از پست یا استوری که ارسال کند در صفحه home شما در اینستاگرامتان به نمایش در می آید. یعنی شما پست های فالووینگ های خود را می بینید.




محدودیت‌های تعدادی


ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که حداکثر چه تعداد کاربرمی تواند من را دراینستاگرام دنبال کند؟ در اینستاگرام هر اکانت حداکثر می‌تواند ۷۵۰۰ اکانت دیگر را فالو کند. اما بی‌نهایت اکانت اجازه دارند تا یک صفحه را فالو کنند. به معنای دیگر، شما اجازه دارید حداکثر ۷۵۰۰ فالووینگ و بی‌نهایت فالوور برای صفحه خود داشته باشید.

تفاوت‌های کلیدی


فالووینگ برای اکانت‌هایی استفاده می‌شود که شما آنها را فالو می‌کنید و فالوور برای اکانت‌هایی استفاده می‌شود که شما را فالو می‌کنند.

در دستور زبان انگلیسی، فالوور یک صفت و اسم است، درحالی که فالووینگ یک فعالیت و در نتیجه یک فعل است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی