تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

چیزهایی که درباره Listening آزمون MSRT نمی دانید!

مقدمه

مهارت listening یکی از بخش های مهم در آزمون MSRT است. معمولا تعداد بسیاری از افراد در این مهارت،تسلط کافی ندارند. این مهارت هم مانند سایر بخشهای زبان علاوه بر دانش زبانی، به تکنیک های خاصی نیز،نیازدارد. از آنجایی که برای این قسمت از آزمون منبع مشخصی معرفی نشده است، بسیاری از داوطلبان نسبت به این قسمت،ترس خاصی داشته و اکثر سوالات را به صورت شانسی جواب میدهند. بخش listening فقط یکبار پخش می شود. این بخش به مدت30تا35دقیقه طول میکشد.. یعنی داوطلبین فقط یکبار فرصت شنیدن دارند و بلافاصله بعد از پخش باید به سوالات پاسخ دهند. این بخش شامل 30 سوال میشود.10سوال مکالمه کوتاه(short conversations) و 10 سوال مکالمه بلند(longer conversations) ، 10 سوال سخنرانی علمی(lecture) میباشد.

آشنایی با مهارت listening درآزمون msrt

Short conversation:

معمولا10سوال اول بعد از شنیدن یک مکالمه کوتاه بین دونفر،مطرح میشود. سوالی که مطرح میشود درمورد منظور یکی از طرفین از جمله یا عبارت گفته شده،پرسیده میشود.داوطلب بعد از شنیدن مکالمه باید یکی از 4گزینه دفترچه را انتخاب کند. باید توجه داشته باشید برای پاسخ دادن زمان جداگانه ای به شما داده نمیشود، لذا بعد از شنیدن سوال باید پاسخ را وارد کنید. بعد از آن مکالمه دوم و سپس مکالمه سوم به همین ترتیب پخش خواهد شد.




نکات طلایی برای این بخش:

الف)اکثرا سوال درمورد جمله دومی است که میشنوید.درواقع جمله ای که نفردوم بیان میکند.

ب)معمولا پاسخ به سوالات این قسمت نوعی بازنویسی از آنچه که شنیدید، خواهد بود.لذا در پاسخ ها به دنبال بازنویسی همان ایده با مترادفها باشید.

ج)چون آزمون نمره منفی ندارد،هیچ سوالی را بی پاسخ نگذارید.

Long Conversation:

این بخش شامل چند مکالمه بلند بین دو یا چند نفرخواهد بود و موضوعاتی مثل تحصیل،مطالعه و کتابخوانه و….میباشد.بعد از هرمکالمه تعداد4تا6سوال پخش میشود که بعد از هرسوال معمولا12ثانیه زمان برای پاسخ داده میشود.


تمام شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی