تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات و افزایش فروش در فضای مجازی

niketablighat.ir

سر بزنید

  • ۰
  • ۰

چگونه در اینترنت فعالیت کنیم



Image result for ‫چگونه در اینترنت فعالیت کنیم‬‎




سریع

یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند.


 


خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و... شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.


 


آیا فکر می کنید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی حتما باید کدنویسی کنید؟

آیا فکر می کنید نیاز است با شخص متخصص مشورت کنید؟

آیا شما هم فکر می کنید باید کالاهای زیادی را خریده و انبار کنید؟

آیا بدون سرمایه گذاری زیاد نیز می شود یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرد؟


کسب و کار اینترنتی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است ببینیم به چه کسب و کارهایی کسب و کار اینترنتی می گویند؟ به طور کلی به کسب درآمد از طریق اینترنت و هر فعالیت اینترنتی که منجر به درآمدزایی شود کسب و کار اینترنتی گفته می شود. کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنم.


ولی واقعا اینطور نیست که به هر روش درآمد زایی در اینترنت کسب و کار اینترنتی گفته شود. کسب و کار اینترنتی کسب و کاری است که صاحب اصلی آن خودتان هستید و از طریق آن درآمد پایدار و ثابتی داشته باشید. هر چند اگر محصولات شرکت یا شخص دیگری را می فروشید باید صاحب اصلی بستر کسب و کار خودتان باشید.


مثلا دارای وب سایتی باشید که در آن محصولات شرکت دیگری را به صورت واسطه ای می فروشید. این دقیقا یک کسب و کار اینترنتی است.


آموزش و فروش محتوا

و اما بهترین و کم دردسر ترین مدل کسب و کار اینترنتی که هدف اصلی ما هم استفاده از این مدل درآمد زایی است تولید محتوا و فروش آموزش است. یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی این است که تولید محتوا کنید و آن را به پول تبدیل کنید. هم می توانید به صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به صورت غیر مستقیم!


به صورت مستقیم یعنی مثل سایت همیار وب محصولات آموزشی تولید کنید و به صورت دانلودی بفروشید. یا مثل سایت های آموزش وردپرس قالب و افزونه وردپرس بفروشید!



منظور از تبدیل محتوا به پول به صورت غیر مستقیم هم این است که از طریق محتوایی که تولید می کنید و ترافیکی که در روز به دست می آورید کسب درآمد کنید. مثل سایت زومیت که با تولید محتوا و جذب ترافیک بالا از طریق تبلیغات برای دیگر شرکت ها و سایت ها درآمد بسیار بالایی کسب می کند.


ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران

قبل از اینکه مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی را با هم بررسی کنیم این را بدانید که ایده خیلی هم مهم نیست! نه اینکه مهم نباشد ولی نه در حدی که شما به دنبال ایده ای بگردید که تا به حال در ایران عملی نشده باشد. مثل اسنپ که جزء کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران است. البته که اگر اینطور باشد خیلی به سود شماست. ولی شاید برای هر کسی غیر ممکن باشد. اول اینکه پیدا کردن چنین ایده ای نیاز به زمان زیادی دارد و دوم اینکه معمولا چنین ایده هایی برای عملی شدن نیاز به سرمایه بسیار زیادی دارند.


همیشه نه

پس عقلانی نیست که همیشه به دنبال ایده های کسب و کار اینترنتی باشید که در ایران وجود ندارد یا هنوز عملی نشده است.

موفق باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی